تیغه پلاتین کنتاکتور ساخت ایران

کنتاکتور یک کلید صنعتی می باشد که از آن جهت قطع و وصل کردن جریان مدار استفاده می گردد. کمپانی های گوناگونی اقدام به طراحی و تولید انواع کنتاکتور نموده اند. کمپانی زیمنس در این راستا انواع گوناگونی از کنتاکتور را تولید نوده است. کنتاکتور از بخش های متفاوتی تشکیل شده است. و هر یک از بخش ها دارای وظیفه منحصربفردی می باشد.از جمله تیغه پلاتین کنتاکتور که وظیفه اتصال جریان را در کنتاکتور دارد. جنس تیغه کنتاکتور از پلاتین و آلیاژ چندین فلز می باشد. در صورت عبور جریان غیر استاندارد از کنتاکتور، تیغه کنتاکتور آسیب می بیند و گفته می شود. تیغه سوخته است. در این راستا می توان تیغه را تعمییر نمود و یا افدام به تعویض تیغه کنتاکتور نمود.

کمپانی های سازنده ملزومات و تجهیزات برق صنعتی نظیر زیمنس، اشنایدر و سایر کمپانی ها اقدام به تولید تجهیزات جانبی کلید صنعتی نیز نموده اند. در صورت آسیب دیدن کنتاکتور می توان آن را به آسانی تعویض نمود. مجموعه ژرمن کنترل علاوه بر عرضه فروش تیغه پلاتین کنتاکتور اکبند، اقدام به عرضه و تولید تیغع پلاتین کنتاکتور نیز نموده است.

تیغه پلاتین کنتاکتور قابل فروش در مجموعه ژرمن کنترل که ساخت مجموعه ژرمن کنترل نی باشد دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد. هر کنتاکتور دارای تیغه پلاتین مخصوص به خود می باشد. در این صورت تعداد انواع تیغه کنتاکتور با تعداد انواع کنتاکتور برابر می باشد.

کنتاکتور زیمنس از لحاظ تعداد فاز و میزان آمپر مصرفی طراحی و تولید شده اند . برخی از کنتاکتور ها در تابلو برق کارگاه ها استفاده می گردد. برخی در مراکز صنعتی و کارخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر بخش های کنتاکتور می توان به بوبین، بدنه کنتاکتور، سیم پیچ و سایر بخش ها اشاره نمود. شایان ذکر است تمامی بخش های کنتاکتور قابل تعویض می باشند و در صورت آسیب دیدن می توان کنتاکتور را تعمیر نمود.

در کشور ایران اکثر کارخانه ها و مراکز صنعتی از محصولات کمپانی زیمنس استفاده نموده اند، برای این امر دسترسی به تجهیزات زیمنس نو و استوک بسیار امکان پذیر تر از سایر برندها می باشد.

پلاتین کنتاکتور زیمنس ساخت ایران دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از آن می توان برای مدت زمان طولانی استفاده نمود.

پلاتین کنتاکتور ساخت ایران دارای 6 ماه ضمانت تعویض می باشد.

تیغه پلاتین کنتاکتور زیمنس ساخت ایران دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

تیغه پلاتین کنتاکتور ساخت ایران دارای طول عمر بالا می باشد.